Dags att korka upp vinet

    Inlägget skrivet:2010-01-23 18:40:49

Kan meddela att jag är helt slut, finns ingen energi kvar alls. Trodde
det skulle vara lungt på jobbet nu innan löning men icke. Alla handlade som
bara den, hur kul som helst. Fick till och med en kram av en kund som jag
hjälpte. Hon vart så glad och efter massa beröm vilken utmärkt säljare jag var 
fick jag en ordentlig kram. (Man måste ju passa på och skryta lite när det väl händer.)

Skulle nu bara vilja krypa ner i sängen men shemat säger annat. Ska om en liten stund
vara festfin för vi på VILA (och Malin) har blivit inbjudna på winter show på birger. Så
upp med humöret så ses vi i där! 














Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite snålt med uppdateringar för tillfället !?

2010-01-27 @ 16:21:08
Postat av: Anonym

Lite snålt med uppdateringar för tillfället !?

2010-01-27 @ 16:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback