Paradiset

    Inlägget skrivet:2010-01-21 22:48:16

Till min trogna läsare Linn tänker jag även skriva en lite rad i dag med.
Sitter här helt slut, har jobbat sedan kört ett intensivpass och på grädden på moset
tog jag även en promenad hem. Var så trött när jag kom hem att jag fick lov
att sitta ner i duschen. Det är illa!
Alla som känner mig bra vet att jag är helt fast i paradise hotel, jag vet att de är ett
riktigt skit program men man fasnar. Lyckades även få Johan intresserad. Men iaf
nu är det ju så att några av deltagarna kommer till Kalas på onsdag. HAHA!
Jag måste ju bara gå! (Fjorits Maria!!)


Kommentarer
Postat av: Becca

hahaha nej är det sant? har dom lyckats skrapa ihop någon jäkla barturné av serien eller xD.

2010-01-22 @ 00:04:35
URL: http://erebecca.blogg.se/
Postat av: Linn

Åååh, vad du är söt!!! Det uppskattas!!! När man behöver sitta i duschen ska man vara glad!! Det är ett tecken på att man har varit duktig!

2010-01-22 @ 09:52:58
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback