Titta!

    Inlägget skrivet:2010-01-20 18:03:43

Kan väl börja med att säga att ja jag lever, har varit riktigt dålig
uppdatering här på sistonde. Anledning 1 är väl att blogga är ganska så tråkigt,
vem är egentligen intresserad av mitt liv? Bara kul att då och då kika tillbaka
och se vad man har gjort i sitt liv. Anledning nummer 2 då, har givit all min lediga
tid till Johan som tillbringat nästan 3 veckor här. Helt sjukt underbart!! Men nu
har han åkt hem till Norge, vilket känns ganska så trist. Vi ses igen om 9dagar,
japp jag håller räkningen! Nu blir det lite träning på detta sedan Sova, inte lätt
att dela en säng på 120. Gosigt och mysigt men svårt när man verkligen vill
sova.

Har införskaffat mig en ny kamera...


Sexig, snygg och sjukt duktig!

Är inte en mäster fotograf än, haha

mysig promenad


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är jätteintresserad av ditt liv och av allt du skriver!!!!!



Ses på lördag!!

2010-01-21 @ 08:41:07
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback